Telefoni feaveaʻi
13933187318
Valaau Matou
0311-82445898
Imeli
admin@slyky.com

Eseesega ile Phlogopite ma Calcined Mica

Phlogopite ma Muscovite Mica na o le lua mika minerale e faʻaaogaina faʻapisinisi.

Faʻamatalaga

Phlogopite o se masani masani o mika, ma e masani ona iloga i lona lanu enaena-mumu. Phlogopite, pei o isi taua mika, e mafai ona sau i totonu o lapisi lapoa laupepa. O laupepa manifinifi e mafai ona vavaeina ese e pei o ni faaputuga, ma manifinifi laupepa tausia se manaia metallic-foliga manino.

news2

Foliga Faaletino o Phlogopite

Phlogopite o loʻo i ai ni nai faʻaletino meatotino e mafai ona fesoasoani ia te oe e faʻailoaina. Muamua o le samasama e enaena e enaena mumu lanu enaena. Sosoo ai, pei o se mika, e faigofie ona vaeluaina le phlogopite i laupepa manifinifi e manino, faʻalelei, ma faigata.

Ole kalapu phlogopite e mafai ona fai ma ata ile pseudohexagonal foliga, pe mafai foi ona avea ma paelo foliga tino ma se pseudohexagonal cross-section. E ui o le phlogopite o se monoclinic minerale, o le c-axis e telegese faʻasolosolo e faigofie ona manatu o le phlogopite o le hexagonal.

E tele mea totino a le Phlogopite e taua ai ile gaosiga. E mafai ona faʻapipiʻi i laupepa manifinifi e mafai ona avea ma mea faʻaeletise laupapa. Nei mea ua le gaoia ae fesuisuiai, ma e mafai ona faigofie ona tipi e mamanuina, atigi, pe viliina. Phlogopite o le vevela vevela, e le lafoina le eletise, ma o se le lelei avetaavale o le vevela.

Faatatauga o le Phlogopite

Phlogopite o loʻo faʻaaogaina tele nai lo muscovite ona e le i avanoa ma ona o lona lanu enaena e le manaʻomia mo nisi aoga. Tele faaaoga mo Insulant, mika paer, mika lipine, palasitika, corrosion puipuiga, fireproof ufiufi.

Fuafua Mika

121

O matou Calcined mika flakes ma calcined mica pou faʻaaoga le maualuga le vevela dehydration gaioiga. O i i a pupula lanu ma lelei lelei. O le sili filifiliga mo mea maopoopo faapitoa, lautele fale mea ma eletise eletise.

Auiliili:

6-16mesh 20mesh, 40mesh, 60mesh, 80mesh, 100mesh, 150mesh, 200mesh.
Faatatauga o Calcined Mika:
Mea faapitoa 1. maopoopo, maopoopo electrodes.

2. teuteuina, vali ma vali.

3. mea lautele fale mea

4. eletise eletise.


Taimi Post: Iulai-31-2020